باد می آمد ، بلند بود موهایت



دیگر درست نمیفهمم

باد

از کدام سمت می آید

میرود کدام سو


از وقتی که رفته ای


با آن


موهایت...


نظرات 38 + ارسال نظر
مهسا 1391/01/20 ساعت 02:18 http://fekreajib.blogsky.com

دیگر فرقی نمیکند برایم!
تو باد را هم به بازی میگیری/////


باد هم تو را خواهد شناختــــ...

شما با ما چته؟

"دیالوگ فیلم حکم اثر مسعود کیمیایی"

کسی که سخنانش نه راست است و نه دروغ ، فیلسوف است.

کسی که راست و دروغ برای او یکی است متملق و چاپلوس است.

کسی که پول میگیرد تا دروغ بگوید دلال است.

کسی که دروغ می گوید تا پول بگیرد گداست.

کسی که پول می گیرد تا راست و دروغ را تشخیص دهد قاضی است.

کسی که پول می گیرد تا راست را دروغ و دروغ را راست جلوه دهد وکیل است.

کسی که جز راست چیزی نمی گوید بچه است.

کسی که به خودش هم دروغ می گوید متکبر و خود پسند است.

کسی که دروغ خودش را باور می کند ابله است.

کسی که سخنان دروغش شیرین است شاعر است.

کسی که اصلا دروغ نمی گوید مرده است.

کسی که دروغ می گوید و قسم هم می خورد بازاری است.

کسی که دروغ می گوید و خودش هم نمی فهمد پر حرف است.

کسی که مردم سخنان دروغ او را راست می پندارند سیاستمدار است.

کسی که مردم سخنان راست او را دروغ می پندارند و به او می خندند دیوانه است

من کدوم یکی از اینام؟

و ایــن بــار بــرای آمــدن تــو
به بــاد هم التمــاس می کنــم ،
خدا که جـای خود دارد ...

حق با شماس
جای خود دارد

single 1391/01/20 ساعت 16:51 http://ww.alone-t.blogfa.com

$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.?

این یکی از پروانه های پست قبل است؟

www در ادرس صفحات خیلی مهم است بی شک

http://fa.wikipedia.org/wiki/Www

پریا 1391/01/20 ساعت 16:56 http://roteilpar.blogfa.com

باد به هر جایی بوزد نگاه من خیره به جاییست که تو از آن جا رفتی...

مطمئن؟

پریا 1391/01/20 ساعت 16:57 http://roteilpar.blogfa.com

قالبتو خعلی دوس دارم...

قابلی ندارد

dokhmal 1391/01/20 ساعت 17:00 http://foxygirls.blogfa.com

وای مامانم اینا چی میگن ایناه.......
بابا احساسات
خاک برسر این احساساتتم
خوشمل بود مرسی گلم

مرسی از شما

مرسی لایک

خواهش
لایک تر

ممنونم اومدی وبم
با این مطالبه جالبت..

ممنون
با این معرفتت

زیبا بود

ممنون

[ بدون نام ] 1391/01/20 ساعت 18:27

مسیر باد را موهای تو تعیین میکند

مسیر باد را موهای تو تعیین میکند

کوتاه است کمی برای این کار ها

bano0 1391/01/20 ساعت 18:43 http://www.matik.blogfa.com

عطر بارانــ را میداد...
موهایت

حالا که نیستی...
باران عطر موهای تورا میدهد...

بسیار عالی
بسیار

مرسی تر

وبکافه 1391/01/20 ساعت 20:22 http://mynote.blogfa.com/

سلام عرض شد
از وبلاگ جناب فانوس اومدم اینجا
نوشته بودید بلاگ اسکای نظر خصوصی نداره !
داره !
توی قالب های پیش فرضه خوده بلاگ اسکای کافیه روی لینکی تحت عنوان "تماس با من" کلیک کنید تا قسمت نظرات خصوصی باز بشه !
توی این قالب هم اگه کسی بخواد براتون کامنت خصوصی بذاره کافیه روی اسمتون کلیک کنه و از اونجا به صفحه ای تحت عنوان شناسنامه هدایت میشه و در اونجا هم میتونه لینک "تماس با من" که در سمت چپ قرار داره رو انتخاب کنه و براتون کامنت خصوصی بذاره !
به همین راحتی !

اولآ خوش امدید دوست خوبم
دومآ بسیار بسیار بسیار سپاس از راهنمایی شما
کمک شایانی فرمودید
من از مشتریان دیرینه ی بلاگفا هستم . چم و خم بلاگ اسکای را نمیدانم درست
با راهنمایی شما مقدار زیادی مشکل حل شد
ممنون واقعآ

تو رفته ای که بی من,تنها سفر کنی / من مانده ام که بی تو,شبها سحر کنم

تو رفته ای که عشق من از سر بدر کنی / من مانده ام که عشق تو را تاج سر کنم

چقدر اشناس این شعر

فریدون مشیری؟

رونیا 1391/01/20 ساعت 21:11 http://asirezohal.blogfa.com

عزیز دلم به اطرافت بیشتر بنگر...
منم مو دارمااااااااااااا

از کجا معلوم؟

این باد موهای تو را هم برد..
از این همه چیز فقط خاطراتت را جا گذاشت...

کچلیم یعنی؟

ziba bud...

ممنون

من رو یاد یکی از نوشته های قدیمی خودم انداختید:

این گزارش آب و هوا نیست

گزارش توست

باد

تویی که امتدادش

جای دیگریست.....

"شیرین"

مفتخریم
حالا اینکه شما را یاد خاطراتتان انداختیم بد بود یا خوب؟

slm mc k kahabram kardi vagheannnnnnnnnnnnnnn

مرسی از شما

ممنون

سلام داداشی
ممنون که اومدی وبم
خیلی خوشحالم کردی
خیلی جمله های قشنگی بود
معرکه بود
بازم بیا

خواهش
متشکر

farhad 1391/01/21 ساعت 12:17

besiar aali

ممنون

نژلا 1391/01/21 ساعت 12:23 http://hashienevis.blogfa.com/

ای بابا اونجام که فقط باید آدرس میلتونو بدین
حداقل میتونین نظرات تیک بزنین که با تأیید شما نمایش داده شه

ما هم دیدیم سخته همون کارو کردیم

نژلا 1391/01/21 ساعت 13:28 http://hashienevis.blogfa.com/

اومدم چک کنم ببینم اینجا چطور میشه نظرات خصوصی گذاشت
دیدم حتما باید میلتو بزاری با آدرس وبلاگ نمیشه
قبلا نظرات شما نیاز به تأیید نداشت
اما الان تا شما تأیید نکنی نمایش داده نمیشه
گفته بودم اینجوی که الان هست بکنین نظراتونو که دیدم هست
توضیح کامل بود؟

بله کاملا مرسی از محبتت

اِلیکــــو 1391/01/21 ساعت 15:17

فکِ منُ میبنده این نوشته
میدونی ک!
عالی
شدیدا

ممنون دوست من

چه کاریه اخه

سلام مرسی که بهم سر زدی. باز هم منتظرم

خواهش . خوشحال میکنید مارو

Shayesteh 1391/01/21 ساعت 20:50 http://ressles.blogfa.com

با من بمــان، آنان کـه رفـتـنـشان را طاقـت آوردم؛ ” تو ” نبودی …

نبوغ در سادگی

:)))) نمی دانم ..
امیدوارم نباشید...

چرا آخه کلی مو داریم داریم کلی هم امید

پس خدارو شکر... :)

خدا رو شکر تر

S!MA 1391/01/22 ساعت 00:29 http://simili1999.blogfa.com

قشنگ بود

درباره چی گیج هستی؟؟؟؟؟

بگو تا توضیح بدم

این روزها که می گذرد

هر روز احساس می کنم

که کسی در باد فریاد می زند ،

احساس می کنم

که مرا از عمق جاده های مه آلود

یک آشنای دور صدا می زند ..

(برای تو محسن عزیز که در شعرهایت باد ویران نمیکند

بلکه پرده ای را برمی چیند تا آفتابی را که پشت

واژه هاست نمایان سازد...)

ممنونم دوست خوبم
هم از شعری که نوشتید
هم از لطف شما
وبلاگتان را خواندم
لذت بردم
شاد باشید

sara 1391/01/22 ساعت 23:32 http://sarah1992.blogfa.com

harCheqaDam beGam khobe vaLi baZam kame

ممنونم

mahtab 1391/01/23 ساعت 01:57 http://www.icememories.com

اگر من بودم از عشق بازی باد با موهایش هم مثله بچه حسود ناراحت میشدم ...شاید باد بعد از رفتنش نی وزیدن ندارد...
زیبا بود :)

زنده باد

قشنگ بود

ممنون دوست من

. ¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶

چیه این حالا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد