صلح

یعنی که با ماشه


انگشت ِ دل اشنا نیست ...



محمد رضا عبدالملکیان


نظرات 24 + ارسال نظر

یــه کم سنگیــنه ...
هـوا اینجا رو هـم سنگین کـرده انگار ...

ساده است به خدا

خیل قشنگ بود مثل همیشه...
ولی دلم برای نوشته های خودتونم زیاد تنگ شده.

سلام
ممنونم از شما
حتمآ
یکی دو تا یی در دست دارم که حتمآ با افتخار تقدیم میکنم

آآخی...

انتخابات حرف نداره.../اون انتخابات نه ....این انتخابات!!!هه/ گفتم یه وقت تبلیغ نشه!

ممنون (:ی)

nafas 1391/02/14 ساعت 12:35 http://www.losslove.blogfa.com

ای کاش میدانستم.. اش کاش میدانستم بعد از مرگم اولین قطره اشک را چه کسی برایم میریزد... و آخرین کی که مرا فراموش میکند کیست...

جانم؟

امان از دست این انگشت احمق

عیب از انگشت نیست به خدا

جونم محسن جون؟

مهسا 1391/02/15 ساعت 16:06 http://lalique.blogfa.com

نکند دلمان دستی ندارد.....

چرا
دارد

mersi dadashi rastesh khodamam azab vojdan gereftamm up nmikonam
hatman to in hafte har 2ta webamo up mikonam
vase up khabaret mikonam dadashi

مرسی از لطفت

[ بدون نام ] 1391/02/15 ساعت 16:37

داداش محسن من قبلا مطالبتو نخونده بودم چرا انقد بی پرده مینویسی؟؟؟؟؟؟؟؟

پیشنهاد شما چیه

خود سانسوری کنیم؟؟؟؟؟/

یه سوال دیگه دو تا نویسنده داره وبتون؟؟

بله دوست من

ok dadashi
rahatiam bad nis
mohem ine adama cheghad balad bashan benevisan
che khob che bad
mohem neveshtane
k betoni ye chize kobandeo bamani benvisi be har hal
mersi ke beyadami
shad bashi
dadashi

شاد باشید

می را 1391/02/15 ساعت 17:55 http://www.1mi-ra.logfa.com

هرچی فک کردم نفهمیدم خب :(
می توضیحی واسم لطفا :(

صلح
یعنی که با ماشه
انگشت دل
آشنا نیست

سلام...فکر نمیکردم بهم سر بزنی...(اخه کلاست بالا میزنه...)شوخی... مرسی که سر زدی...
راستی من هنوز کتاب پدر گروس رو پیدا نکردم...غصه میخورم...
مهم نیست...در هرصورت مرسی...

اختیار دارید خانم
یه سر به نشر مروارید یا چشمه بزنید
نشر مروارید . شبستان . راهرو ۲۱ بود اگر اشتباه نکنم
دفترشونم روبروی دانشگاه تهران .. توی خیابون انقلاب هست
نشر چشمه . زیر پل کریم خان

اگه از هیچ کدام حاصلی نشد (که میشود)
و
امانت دار خوبی بودید
خودم یکی دوتا دارم

ببین یه چیز می پرسم نگی این دختره پرروه ها...
من فقط یه کم کنجکاوم...(فضول نه ها٬ کنجکاو...)میخوام اولا بدونم نویسنده دوم اسمش چیه و جفتتون تو چه رده سنی هستین...؟؟
دوست دارم بدونم این نوشته ها مال یه ادم چند سالس...

ما ۲ نفر هستیم توی این وبلاگ مینویسیم
۲ دوست هم سن
و ۲۳ ساله هستیم
و هر دو محسنیم

خواهش میکنم
اختیار دارید

مرسی.....

عیب از ماست و هی دنبال بهانه میگردیم..بگذار انگشت بی زبان را سرزنش کنیم

بی شک

رونیا 1391/02/15 ساعت 20:26 http://asirezohal.blogfa.com

ببخشید درسام بسییییییییییار سنگینه!.

میفهمم
خیلی میفهمم اینو

پریا 1391/02/15 ساعت 20:57 http://roteilpar.blogfa.com

قشنگ بود داوشم...

چیم؟

سبا 1391/02/15 ساعت 23:41 http://www.malakesaba.blogfa.com

سلام
شعر زیبای انتخاب کردی
من از شعر های این پدر و پسر خوشم میاد

ممنونم
سپاس از شما

من نیز

اره دل و پر پرش نمی کنیم/هر تیکه اش رو قربانی کنیم

به روزم و منتظر نظرت.بدو بدو بدو تعجیل

اهل تعجیل نیستیم که زیاد
چه کنیم حالا؟

چقدر پیچیده...یعنی هروقت نظر میذارین نمیفهمم کدوم محسنه...دوست دارم این عالم مجازی رو...هیشکی به هیشکیه...
اخ گفتی...درس...

ادم این روزها فقط باید به توهم عشق دلخوش باشه...چون عشقای زمینی غیر قابل اعتماد شده...
یا واسه پولت میخوانت یا واسه....

منم میخوام کله پاچه
.....
هوم منم دوس دارم...لعنتیو میگم...
تو بودی میگفتی همه لعنتیا دوس داشتنی ان؟؟


ممنون:)

لعنتی های دوس داشتنی من...

هوم...لعنت به همه چیزایی که دوس داریم..

لجن..هوم..اینم بهتره..
این بهتر میتونه عمق خوب و بد بودنو نشون بده

منم راضیم..زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد