میروم اصلآ فرشچیان میشوم اینبار

دیگر از چشم هایت

شعری نخواهم سرود

اصلآ ، با شعر نمیشود


میروم اینبار


نقاشی بیاموزم




پ . ن۱ :ممنون از همه ی دوستان خوبم که تولدم رو تبریک گفتن و از محسن عزیز که به یاد من بود و

            عرض شرمندگی بابت تاخیرم. همه ی کامنت های شما دوستان که سرشار از  لطف         ودوستی بود ، به نشانه ی احترام پاسخ داده شد .  با تشکر فراوان از تک تک شما بزرگواران.


نظرات 24 + ارسال نظر

با نقاشی هم به گمانم کاری از پیش نرود...





+ :)

بعید نیست

نوشتن از تـو دیگـر در کلام نمی گنجـد ؛
می روم شایـد
کار دیگـری برای خودم دست و پا کنم ...

آرزوی بهترین ها بـرای شما جناب مـَرد اردی بهشتی ...

ممنون از شما

این نوشته از کجا بود؟

مرسی محسن:)

منم وبلاگ شما دو تا رو دوس دارم..
زیاد..
اینو نگفتم که جواب داده باشم..جدا گفتم:)

ممنون :)

یه زن 1391/02/26 ساعت 21:46 http://1-zan.blogsky.com/

سلام

اوهووووم... حتما میتونین...
استاد فرشچیان آینده خواهید بود...

پ.ن) وظیفه بود رفیق.

ممنونم از پاسختون.

ممنون از شما

لیــ ــ ـــلا 1391/02/27 ساعت 09:11

از جایـی نبود ...
تـراوشات ذهـن خستـه ی ِ مـن شاید ...

عالی بود

خدارا شکر که بالاخره یکی از نوشته های این بنده ی حقیر مقبول افتاد...
من همه ی نوشته هاتونو دوست دارم...با اینکه سنتون کمه اما نوشته هاتون خیلی پخته اس...
این پست هم عالی بود مثل همیشه...

ممنون

[ بدون نام ] 1391/02/27 ساعت 12:02

تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم نه خوشی ها را؛

زیرا خوشی آن است که تو می خواهی؛

و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد ... .

ممنونم

س.ق 1391/02/27 ساعت 12:46 http://tabasom-ziba.blogfa.com

موندم به خوشباوری دوستات...
محسن1
محسن2
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شما دوباره دوچار توهم شدید آیا

از تو و از چشم هایت...
نه در کلمه می آید نه در نقش نه در صدا....
از تو و از چشم هایت...
فقط کلمه می آید٬نقش می آید٬صدا می آید در من...
همین!
قشنگ بود.زیاد.

در من ..
افرین

گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد، فقط دستی است برای گرفتن دست او ...
و قلبی است برای فهمیدن وی...

بی شک

بهاره 1391/02/28 ساعت 00:31 http://alakiiiii.blogfa.com

نقاشی چشم هایش دیدنی ست..

دیدنی ...
دیدنی ...

بازم مرسی...حتما کتاب صالحی رو میخرم به زودی...

مرسی از شما

گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم
حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم
شاد باشی

راضی ام

period 1391/02/28 ساعت 13:14 http://period.blogsky.com

خیلی سخت تر می شود کارت
یه چیز یادت رفته بنویسی این شعر یا مینیمال مخاطب خاص ندارد :ی

شاید دارد . . . .

دارد ولی خاصصصصصصص نیست

سلام محسن جان
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی زیبا بود
در واقع فوق العاده بود
امیدوارم همیشه همینطوری بنویسی
موفق باشی همیشه

ممنونم

[ بدون نام ] 1391/02/28 ساعت 14:19

سلام محسن جان
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی زیبا بود
در واقع فوق العاده بود
امیدوارم همیشه همینطوری بنویسی
موفق باشی همیشه

ممنون

سلام
انقدر محو شعرت شدم
یادم رفت بگم
خوشحال میشم به وب منم بیای و نظرتو درباره شعرام
بگی و تبادل لینک هم بکنیم
موفق باشی

باز هم ممنون

سلام..

ممنون از حضور پر مهرت و کامنت زیبات...

ممنون از شما

لینکتون کردم

نکردینا !!

اما ممنون

ممنون

ممنون از شما

اخرین تلاش های نازنین واسه ادم شدن...

جانم؟

natali 1391/02/29 ساعت 14:20 http://natali.persianblog.ir/

پیشنهاد منی که نقاشی هم بلدم به شما اینه که فقط لازمه نحوه ی درست نگاه کردن به اون چشمها رو باید آموخت

اگه منظور شما رو درست گرفته باشم
باید بگم : لایک

رونیا 1391/02/30 ساعت 19:02 http://asirezohal.blogfa.com

من دیر فهمیدم تولده؟!!؟؟! مبارک........ کیک میخوام......

ممنون از شما دوست من
با عرض شرمندگی کیک رو خوردیم با دوستان در یکی از کافه های مورد علاقه

slm mrc k oumaD sheraye zibaei migi nakhaste
bazam pisham bia

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد