تحلیل1..............چس ناله

امروز از شعر خبری نیست 

من مردم جنسی از درون نرم و از بیرون سخت شاید به رویه خودم نیارم رفتنش را شاید زود فراموشش کنم ولی همیشه در اعماق دلم می ماند جایی که هیچ وقت دوست ندارم سری بهش بزنم 

خسته شدم از بس بی احساس خطابم کردن خسته شدم از بس به جنسیتم توهین شد 

من یه مردم و هیچ پیوندی رو مقدس تر از دوستی نمی دانم ..من هزاران مرد وفادار دیدم و هزاران زن بی وفا ....تو این دنیا همه چیز نسبیه ولی باور بکن با احساس تر از مرد نیست ...



پ.ن:روز مرد و با تاخیر به خودم و محسن تبریک می گم و همین طور رها شدن از قید بند یه رابطه مریض و به خودم تبریک میگم

نظرات 17 + ارسال نظر

+ چــس نـ الـ ه هاتـــــ ٌ دوستـــ دارمــ ... :ا

+ همــ ی ـشــ ه " ی " آدمـ ای ـی تو زندگـ ی ـمون

هستـ ن کــ ه وصلــ ه نــ اجــ ورن ... و بــ ای ـد

بکنــ ی ـشون ... از دلتـــــ ! از روحتــــ ! از جسمتـــ !

از قلبتــــ !!! ـــ

چــ ون واقعــا خــ ٌردتــــ می کــ ٌنن ...

لهتـــــ مــ ی کـــ ٌنن ...

نــ ا بــ ودتـــــــ مــ ی کــ ٌنن حتــــ ی /!/

+ حــ الا هــ م بهتــــ تبری ـک مــ ی ـگم

کــ ه تونستـــ ی جـــ ٌداش کـــ ٌنی از خودتــــ ... : ا

ممنون

متاسفانه

همین ؟
پپسی ؟
خوب همین کارارو میکنی بهت میگی بی احساس دیگه !

رونیا 1391/03/18 ساعت 17:54 http://asirezohal.blogfa.com

چرت نگووووووووووووووووووووووووووووو
من از مرد جماعت وفا و احساس ندیدم..... اما به قئل خودت نسبیه... ولی نه واسه همه

تو فکر کنم تا حالا مرد ندیدی

شاید اونایی که خیلی با احساسن و تو اصلا ازشون خوشت نیاد چون
.............

نازنین 1391/03/18 ساعت 19:22

منم تبریک میگم.....
طرف رابطه ات که مریض باشه قطعا رابطه هم مریض میشه...
طرف تو هم مریض بود..
بهت گفته بودم..

توهم توطئه زا

نازنین 1391/03/18 ساعت 19:23

منم تبریک میگم.....
طرف رابطه ات که مریض باشه قطعا رابطه هم مریض میشه...
طرف تو هم مریض بود..
بهت گفته بودم..

توهم توطئه

اوا 1391/03/18 ساعت 20:27 http://www.8ketab.blogfa.com

مرد خوبم هس
زیاد افسرده نشو...
تبریک!

احساسی که حیلی راحت میکشینش و به طرف مقابلم اهمیت نمیدین

با احساس تر از مرد نیست....اصلا قبول ندارم...خیلی تحویل میگیری خودتو...من تو عمرم کلا مرد با احساس دیدم اما خیلی کم...خیلی خیلی کم...شایدم خیلیا احساساتی ان و اما بروز نمیدن...خوب نشون بدین دیگه لامسبا این احساس لعنتی رو...
در ضمن تبریک که از رابطه ای بیمار درومدی...

ادم میخواد سر نزنه به اون ته دلش...اما نیمیشه....هیی...این جور موقع ها خودتو مثل همه ی احمق ها بزن به بیخیالی

من ادمای عادی روزمره رو میگم دادش گل...ببخشید من اشتباه کردم...

هووووم اینم حرفیه

بله دیگه

zaHrA 1391/03/19 ساعت 15:17 http://e-life71.blogfa.com

نه مرد بی احساسه نه زن بی وفا .. فقط تعریف ها متفاوته هرکسی برای هر کاری که انجام میده دلیل داره ..

روز مرد با تاخیر آنچنانی مبارک : )

شاهکار
شاهکار

آقا من همین جا رسما عذرخواهی می کنم بایت تاخیرم برای تبریک روز مرد.

خواهش دوست خوبم

سلام اول بگم من شما رولینک میکنم و شما هم اگر مایل بودیید اینکارو بکنید...دوم بگم محسن جان تا حالا هیچوقت نشده که مردی زنی رو درک کنه ویا زنی مردی را درک کنه این ممکن نیست شاید باهم کنار بیان ولی درک نمیکنند...نباید بخار این خصلت که اونم خواست خدا بوده به هم دیگه بگیم بی احساس

بسیار موافقم

نمیدونم !

[ بدون نام ] 1391/03/24 ساعت 16:37

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد