چه اهمیت دارد گاه اگر می رویند قارچ های غربت؟

باور کن

همین صحبت از نسیم

همین گفتگوی ساده که

" راستی آن طرف ها هوا چطور است؟"

عین زندگیست


وگرنه خودم شنیده ام

که آنجا دیر تر روز میشود

و حالا برعکس همه ی سالهای با هم بودن

این منم که هر روز

زود از تو

به خورشید

سلام میکنم


نظرات 14 + ارسال نظر

با سلام و عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه(سلام الله علیها) ... با سری چهارم شیرین گفته های خواندنی و شنیدنی به روزیم و منتظر نظرات ارزنده شما هستیم.
مؤفق باشید
یاحق

یا ابولفضل

سارا 1391/02/03 ساعت 02:40 http://kafetanhaii.blogfa.com

merc babate sher

خواهش
مرسی از شما

بیخیالش بــــــاو

نوشتتت خوشگل بود

جانم؟

بوسه ام را می گذارم پشت در / قهرکردی , قهرکردم , سر به سر

تو بیا , در را تماما باز کن / هر چه میخواهی برایم ناز کن

من غرورم را شکستم , داشتی ؟ / آمدم , حالا تو با من آشتی ؟

این مثنوی نوین است؟

دلم تنگ می شود گاهی
برای حرف های معمولی
برای حرف های ساده
برای چه هوای خوبی؟/دیشب شام چه خوردی؟
برای راستی!ماندانا عروسی کرد/شادی پسر زایید
و چقدر خسته ام از چرا؟
از چگونه؟
خسته ام از سوال های سخت.پاسخ های پیچیده
...
مصطفی مستور
این پست را دوست داشتم :)

بسیار عالی
شاد باشید
ممنون از همراهی شما

پریا 1391/02/03 ساعت 14:51 http://roteilpar.blogfa.com

خیلی ناز بود...
نازو پیچیده و تفکر بر انگیز...

ممنونم

single 1391/02/03 ساعت 17:26 http://www.alone-t.blogfa.com

اگر تمام شب برای از دست دادن خورشید گریه کنی لذت دیدن ستاره ها را از دست خواهی داد .

ببخشیدکــــــه دیربت ی=سریدم چندروزی نبودم...

من راز چشمک ستاره
من راز رویش خورشید
هر دو را میدانم

ممنون از شما

رونیا 1391/02/03 ساعت 18:25 http://asirezohal.blogfa.com

مرسی که خبر کردی....
زیبا بود.....

خواهش
شاد باشید

نژلا 1391/02/04 ساعت 07:59

چه بازیه قشنگیه محسن
ممنون که منم بازی دادی
وقت کنم یه شعر پیدا میکنم و میزارم واست
بازم ممنون

تنکس

ی انتقةةاد

قالبتو عوض نمیکنی؟
البته ب من ربطی ندارها
اما عوض کنی نوشته هات توش خوشگلتر میشه

سلام
ممنون بابت انتقادتون
اما یه سوال :
یعنی صرفآ با عوض کردن قالب
فضای بلاگ قشنگ تر میشه؟
یعنی فقط این قالب نباشه هر قالبی باشه اوکیه؟

گفتم: خدایا از همه دلگیرم


گفت: حتی از من ؟؟؟


گفتم: خدایا دلم را ربودند


گفت: پیش از من ؟؟؟


گفتم: خدایا چقدر دوری


گفت: تو یا من ؟؟؟


گفتم: خدایا تنهاترینم


گفت: با وجود من ؟؟؟


گفتم: خدایا کمک خواستم


گفت: از غیر از من ؟؟؟


گفتم: خدایا دوستت دارم


گفت: بیش از من ؟؟؟.....

جانم؟

گود جاب

اجنبی

سبا 1391/02/07 ساعت 13:27 http://www.malakesaba.blogfa.com

خیلی زیبا بود لذت بردم
واقعآ عالی بود

وبتون فوق العادست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد